دانلود بازی Consortium برای PC
فافا دانلود
با ما بروز باشید

بازی کامپیوتر Consortium کنسرسیوم یکی از سری بازی های سبک اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط  Interdimensional Games Inc طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . منسرسیوم به ائتلاف چند فرد ، شرکت ، سازمان یا حکومت که باهم برای انجام فعالیت‌های مشترک یا ادغام منابعشان برای رسیدن به هدف مشترک گویند . بازی یکی از سه گانه های iDGi-1 است . بازی در داخل یک هواپیمای عظیم که مربوط به آینده است رخ می دهد و تجربه جدیدی از بازی اول شخص را برای پلیر رقم خواهد زد . داستان از آنجا آغاز می شود که در جهان ما دستگاهی به نام iDGi-1 وجود دارد که قادر خواهد بود از طریق زمان و مکان شکافی دیجیتالی ایجاد کند و هرکس با استفاده از اینترنت بتواند از طریق این شکاف سفر کرده و وارد سال ۲۰۴۲ شود. این اولین بازی است که در دل خود ۳ داستان دیگر را جای داده و هرکدام از آنها روایت خاصی برای حوادث و اتفاقات خود دارند . شما به عنوان فرمانده , عرشه کشتی C-3800-D ZENLIL را به دست می گیرید و باید به انجام ماوریت های خود بپردازید . در بازی بیش از ۲۰شخصیت مختلف با دیالوگ های بسیار زیادی وجود دارد و حس زندگی را به پلیر منتقل خواهد کرد و همچنین به شما این امکان داده شده است که در صورت نیاز می توانید نظر خود را مطرح کنید و یا ساکت بمانید . یکی دیگر از نقاط قوت بازی موسیقی متن آن است که برنده جایزه جرمی سول نیز شده است . داستان بازی آنچنان قدرتمند است که شما را در خود غرق می کند و باعث می شود ساعت ها سرگرم شوید .

Consortium PC-RELOADED

 

Consortium pc cover دانلود بازی Consortium برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista or Windows 7 32bit
Processor: Intel Core 2 Duo 2.5GHz, AMD Athlon X2 64 2.7GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 260 | AMD Radeon HD 4890 series
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 7 GB available space
Additional Notes: Of the maximum 4GB of addressable memory space on a 32-bit system (2 ^ 32 = 4,294,967,296 bytes = 4GB), Windows reserves 2GB. This leaves any application (such as Consortium) with a maximum of 2GB to play with. During loading, Consortium can allocate up to 1.8GB worth of memory, and with fragmentation and other problems, can cause the game to crash with an “out of memory” exception. We are working on a solution for an upcoming patch.

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 x64
Processor: Intel i3 2100T | AMD Phenom II x4 or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 460 | AMD Radeon HD 5830 series or higher
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 7 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

Consortium screenshots 01 small دانلود بازی Consortium برای PC Consortium screenshots 02 small دانلود بازی Consortium برای PC

Consortium screenshots 03 small دانلود بازی Consortium برای PC Consortium screenshots 04 small دانلود بازی Consortium برای PC

 

source دانلود بازی Consortium برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Consortium برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Consortium برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی